Terug naar huis

We hebben afscheid genomen van weer een gezellig stel. Om 9 uur de auto ingeleverd, keurig op tijd. Voor slechts $15 afgezet op het vliegveld waar om 12 uur ons vliegtuig naar Singapore vertrok. Ja zo'n vlucht, wat doe je dan, beetje vervelen, filmpje kijken, puzzeltje maken, rondje lopen, en vaak op de klok kijken. Maar ook hier kwam een eind aan ineens ben je dan toch in Singapore. En daar zitten we dan, wachten slechts 6 uur op de volgende vlucht dat is balen maar het is niet anders. De ogen vallen bijna dicht want voor ons is het nu eigenlijk nacht. We zijn al 7 uur terug in de tijd gevlogen: ik probeer wakker te blijven zodat ik tijdens de volgende vlucht goed lang slaap. Want die jetlag de eerste week van de vakantie wil ik niet weer.

Tineke vK

Laatste loodjes... De reis is meestal niet het fijnste deel van de reis, als je begrijpt wat ik bedoel. Straks lekker slapen in het vliegtuig en morgen gezond weer thuis aankomen!
Tot snel, liefs,
Tineke

Els

Laat alle mooie momenten de revue passeren en je bent thuis voordat je het weet. Jullie kunnen écht terugkijken op een fantastische tijd samen. Dat pakt niemand jullie meer af. Daar zijn jullie mee weg!!!
Wij doen het met de mooie verhalen en hebben daardoor mee kunnen genieten. Dank! Xxx