De verveling

De verveling

Na een woelige nacht was het moeilijk wakker worden vanochtend, de hitte heeft nu ook de caravan bereikt, die toch de hele dag zo goed als in de schaduw staat. Pas de avond zon staat recht op onze luifel.
Eenmaal wakker is het lekker buiten, de temperatuur onder de luifel is prima om te ontbijten, en iets later dan gepland (moet je ook niet doen op vakantie) vertrekken we om boodschappen te gaan doen. De rosé is op.
Om me niet te gaan vervelen ben ik geïnspireerd door het vakantie steunpakket "nogmaals dank aan Hank" zeer creatief bezig geweest.
In het steunpakket zaten twee knijpers, gemaakt door een Rotterdamse kunstenares in de jaren '70 van de vorige eeuw. Mooi beschilderde houten wasknijpers, ik dacht dat is leuk, dat kan ik ook.
In de inboedel van de caravan mee geleverde spullen zat warempel een oud ijsdoosje vol met houten wasknijpers, dus enkel de verf en de penseeltjes moesten worden aangeschaft, en die hadden ze in de supermarkt.
Marijke blij weer wat te doen, Lineke blij, want Marijke zit te neuriën op de stoel, dat doe ik altijd als ik het naar de zin heb, dus zij kon weer heerlijk lezen af en toe een spelletje doen op de iPad en zich verdiepen in de volgende route die we gaan maken. Zij plant de route en met de sleurhut achter de auto mag ik hem rijden.
Tussen het schilderen en het lezen door zijn we een aantal keer af gaan koelen in het zwembad, en vanmiddag met Bea & Trics naar de Seine, de Seine in en dan tegen de stroom in zwemmen met dit weer is heerlijk, een paar bochten door aan de kant waar het minste stroom staat, en dan aan de andere kant, je door de stroom weer terug laten drijven. Hmmm.
Els vroeg gister naar de muggen, nou die zijn er zat. Mij hoor je er niet over omdat ze mij niet prikken, ja een enkele die zich vergist, en dan ten dode staat opgeschreven, of omdat ik onmiddellijk bij de prik een mep uit deel, of omdat het bloed niet te zuipen is. Maar Lineke daar in tegen is een lekkernij, tenminste als je naar al die rode bultjes en bulten "sommige zijn echt groot" kijkt, kan het haast niet anders dan een delicatesse zijn voor de muggen.
Gelukkig is ze al rondom bruin en valt het op een afstandje niet zo op "al die rode plekjes" op haar billen. De spuitbus deet staat naast haar.
Dadelijk voor het slapen gaan douchen,"tip van de Volkskrant" schijn je met dit hete weer beter te kunnen slapen, geen alcohol ( slechte tip) en geen sex. We hebben toch vakantie.....
Tot morgen

Reacties

Reacties

Els

Dussssssss tijd!!!
Douchen, alcohol en....... slapen? Neem een andere krant zou ik zeggen.

Lineke

Goed idee!! France soir.....????????

Hank

Tip: behoud van de geverfde knijpers, ze blijven het mooist met een laagje vernis er overheen. Vanavond vieren we de verjaardag van Dre. We gaan met een wit plastic schortjes voor hem toezingen. lieve groet en tot morgen

Kees en Rien

Hier nog steeds en het blijft zo heerlijk weer. Nu lekker windje erbij, af en toe een roseetje en wat mosselen en we vermaken ons wel.

corry hansen

Wij vervelen ons niet hoor ,toen we thuis kwamen stond het onkruid een halve meter hoog, nog een fijne vakantie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!