36 graden

De dag waarop de thermometer even de 36 graden aan tikt: wat een feest dat je dan niets hoeft....

Geen boodschappen, gister al gedaan en gelukkig nog voldoende over om deze dag ook door te komen en met wat passen en meten zelfs morgen. Ik hoor jullie denken, "en dat voor €60" ! We hadden zelfs nog ieder een glas rosé brut bij de pasta....
Vanochtend weer begonnen met mijn dagelijks uurtje sport. Laatste week helaas niet kunnen doen omdat ik steeds hoofdpijn had, bijna non stop zo'n zeur kop, kwam vanuit de nek en gaf het meeste ongemak achter mijn linker oog. Nu ik redelijk uitgerust ben is het gelukkig weer weg. Verder hebben we samen in de zon gelegen en veel in de schaduw, zijn we om het uur even gaan zwemmen om af te koelen, water is inmiddels 26 graden maar omdat het zo heet is voelt het koud aan. Lekker.
De Fransen hadden vandaag een feestje of zo iets, praktisch alle vaste kampeerders van deze vereniging hadden zich bij verzameld en zaten al vroeg aan de wijn. Aan een lange dis onder de bomen. Waren allen volleerde drinkers blijkbaar, heb geen ongetogen woord gehoord.
Voor Bea en Trics een zware dag, vanmiddag op het heetst van de dag ben ik er weer mee naar de Seine gewandeld zodat ze weer even lekker konden zwemmen, wel aan de lange lijn, anders ben ik bang dat ik ze in Parijs moet gaan ophalen, het stroomt hier namelijk stevig.
Om ons hoofd te beschermen tegen deze zon, hebben we weer iets uit ons vakantie steun pakket kunnen pakken, gelukkig weet Hank wat vakantie is en hebben ze ook rekening gehouden met extremen. De hoedjes!!!
Tijdens onze diner, "heerlijke pasta met garnalen in vissaus" gemaakt van kant en klare vissoep met extra's voor de pikante smaak van de chef zelf, vloog er een grote luchtballon over de camping. Mocht er binnenkort een foto van ons verschijnen op het internet, dan is dat waarschijnlijk een lucht foto.
We zitten nog heerlijk buiten, de zon is inmiddels weg, de kaarsjes branden in de boomstam van Rook, het is muisstil op af en toe een schreeuw van vechtende katten na, de hondjes maar vast gezet aan de lange lijn voordat ze dadelijk in het donkere bos verdwijnen, achter de katten aan.
Tot morgen.

Reacties

Reacties

Els

Krijg het idee dat Lineke het luxe paardje is. Chapeau Lineke!!!!

corry hansen

Leuke dames en ook hun hoedjes mogen er zijn

Ria

Wat geniet ik weer mee met jullie elke avond! Marijke, je schrijft gezellig! Tenminste ik geloof dat jij schrijft...En wat kook jij heerlijke dingen! En wat goed dat jij de boodschappen doet.....En Lineke, lekker lezen en zwemmen en gezellig meedoen....Leuke foto met de hoedjes! Kortom..gaan jullie vooral zo door met het heerlijke genieten!

Lineke

Freule de Soupe van Gisteren, toch??

Ria

Ja, zoiets was het wel...begint er op te lijken..haha! Heerlijk toch?

diny van ham

hier is het bijna net zo snikheet.
jullie plaats is mooi gladgestreken door Joep

rien

Jullie genieten er lekker van.Doen wij hier ook bij onwerkelijk zeeuwse temperaturen.Volgende week een weekje Texel.Hoeft niet zo heet te worden.Veel reisgenot!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!