Bijna thuis!

Het ging O zo snel vandaag, om 10 uur vertrokken om 11 uur over de Frans-Belgische grens en om 12.40 uur de Belgisch- Nederlandse grens. Kessel eik hadden we als bestemming in getoetst, maar eenmaal over de grens roken we de stal en besloten we om door te rijden naar Wijchen de plek waar we 31 januari begonnen. Weinig groene route vandaag veel auto snelweg, maar dat schoot wel lekker op. Het weer heeft ons niet in de steek gelaten, het was dan wel geen 30 graden meer, maar zeer acceptabel voor de tijd van het jaar. Ruim 5000 km gereden, minder dan vorig jaar, maar Portugal hebben we niet gezien. Daar voor in de plaats het prachtige binnenland van een stukje Spanje. We hebben genoten, het was een fantastische reis. 5 dagen eerder terug in Nederland dan in eerste instantie gepland, maar plannen zijn we niet zo goed in, wij laten ons liever leiden door het moment. Voor nu moeten al onze volgers weer wachten op ons volgende uitstapje. Bedankt voor het mee reizen, en de leuke reacties.