De vlucht

Eindelijk hebben we een free wifi en kunnen we onze eeste verslagen online zetten:

De reis vanaf schiphol duurt lang, we zijn nu ongeveer 24 uur onderweg en hangen ergens boven Australie nog ruim voor Sydney. De vlucht van Amsterdam naar Singapore met Singapore Airlines was prima, we zaten in het midden pad, 3 stoelen breed naast een Belgische. Over eten en drinken tijdens deze vlucht hebben we niets te klachen, de bediening liep af en aan. De tijd op het vliegveld van Singapore vloog voorbij, toch 3 uur, maar nu gaat het langzaam. Ons bio ritme is al ontregeld want eigenlijk horen we te ontwaken na een heerlijke nachtrust, maar veel geslapen hebben we niet, we dutten wat tussen de bedrijven door.

Weinig bedrijven; hier lopen ze niet zo hard bij Nieuw Zeeland Air. Eerst dachten we dat we helemaal geen eten en drinken aan boord zouden krijgen, maar alles zouden moeten kopen. Maar naar enige tijd kwam er wat.

Het vliegtuig is wel even breed, ook een boeing 777 maar inplaats van 9 stoelen in de breedte heeft deze er 10, 4 stoelen in het midden pad. Nu zitten we aan de rechter zijkant op de 2 stoelen naast het gang pad, Eigenlijk wel fijn dat ze niet zou veel lopen, want ze lopen steeds tegen me aan. Ieder nadeel heeft een voordeel.

En dan is het zover: de daling wordt ingezet en over een half uur zetten wij voet op Nieuw Zeelandse bodem.

We zijn er, 23.30 uur Nieuw Zeelandse tijd, nu naar de Douane.

O shit wat een rij, even doorbijten, dit moet ook nog. Eindelijk zijn we in ons hotel, 01.15 in over de slaap heen maar natuurlijk geen bar meer open, toch maar proberen dan. Weltrusten.

Rien en Kees

ja ja je zit nu nog maar op de helft als je de wereld rond zou gaaN. kUN JE NAGAAN HOE DEZE AARDKLOOT GROOT IS. Maar ga nu maar lekker genieten. boodschappen doen bij pack en safe en gernieten van de natuur. Kijken uit naar jullie volgende verhaal. In iedere plaats is wel een internetwinkel dus we wachten vol spanning op het volgende verhaal