De jetlag

Pffff. het valt niet mee. Marijke is eigenlijk te moe om wat dan ook leuk te vinden. Ik worstel me zelf door de dag, en probeer Lineke er zo min mogelijk last van te laten hebben. Dat mislukt al bij de Bus naar Auckland city center. We moeten wachten op de bus, die om 09.23 uur bij de halte zou zijn, er zou down town op moeten staan, lijn 334. Dan komt de bus al met enige vertraging, met er op Britamart, lijn 334. Niet de goede denkt Lineke en zwaait hem door, dan zeg ik er stond wel lijn 334 op waarop, Lineke zegt, o dat heb niet gezien, ik zag alleen geen down town. Voor degenen die mij een beetje kennen kun je de rest wel invullen.....

Naar enige strubbelling, vooral last van de jetlag, hebben we toch een gezellige dag gehad in Auckland: tenslotte moeten we wachten op de dag van morgen om onze camper op te halen.

Ik begrijp nu waarom. De eerste dag na zo'n reis direct rijden met een camper in een vreemd land, waar ook nog links gereden moet worden is vragen om ongelukken. Auckland is een grote stad, met een haven en veel herinnering aan de Britten. We hebben er wat door heen geslenterd, wat winkels bekeken vooral naar die mooie Nieuw Zeelandse wol kleding stukken, prachtig maar niet te betalen, een trui kost maar zo $400,00 omgerekend ongeveer €350,00. Dus we zijn maar door gelopen. De dag was voor mij om 19.15 uur afgelopen, mijn ogen vielen al lopend dicht.

Reacties

Reacties

Els

Reizen is vermoeiend. Ik voel met jullie mee. Maar..... met de camper word alles anders. Al het moois trekt dan aan jullie voorbij. Rust eerst maar lekker uit.

Elske liefste jongste dochter

Klinkt vervelend zoon jetlag, en ja mam ik kon direct wel invullen wat ben je toch ook een lekker wijf! ????????
Ondanks dat ik jullie mis gaat de tijd wel snel voor mijn gevoel dus deze 5 weken zijn zo voorbij geniet er van ????????

Tineke Arwert

Ha die Lineke en Marijke. Ja die jetlag, ik weet er alles van ben dagen van streek geweest . Maar het komt goed hoor. Groetjes

Anke Krol

Bij de lezers veroorzaakt jouw jetlag wel een grote LACH op hun gezicht Marijke............thanks ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!