Time flies wen you have fun!

Time flies wen you have fun!

We raken er al aardig aan gewend, aan niets doen. Nou ja, niets is overdreven want ik kan slecht niets doen, Lineke daarentegen heeft daar minder moeite mee, als lezen tenminste bij niets doen hoort......een boek per dag, pfff.
De taken zijn verder "scheef" verdeeld: zo laat Lineke elkemorgen om 8.30 uurde hondjes uit en geeft ze eten, en ik doe de rest, "uit vrije wil" ik wil maar een ding:niets op uur en tijd maar wanneer ik er zin in heb, en dat gaat me goed af.
Een kleine correctie past hier wel, Lineke ruimt de hut op.
Mijn dag zit dan toch redelijk vol activiteiten.
Sporten, Water halen, koken, en afwassen, ( Lineke droogt af) en heel veel zwemmen. Het is nu te warm om een stadje of dorp te bezoeken, we zitten eigenlijk een beetje vast op de camping, geen straf want er is hier genoeg te beleven.
Het is hier gezellig met al die Brabanders!!
Vandaag troffen we een stel uit Drunen, dat is om de hoek bij ons eigen naturisten terrein in de Moer, maar ze kenden het niet. Ze gaven ons nog wat mooie terreinen door langs de route die wij gaan rijden als het minder weer wordt.
Het ziet er naar uit dat we maandag 200km verder naar het zuiden trekken, volgens de weersvoorspelling is het dan zo'n 10 graden kouder, 27 graden, mooi om dan weer en route te gaan.
We zitten nu in de Champagne streek, en eigenlijk willen nog minstens 1 champagne huis bezoeken, misschien morgen aansluitend aan het boodschappen doen.
Het is vandaag zo warm geweest dat het zwembad in plaatsvan 19 uur tot 22 uuropen is, ga zo direct dus nog even heerlijk zwemmen.
Plons.

Els

Hoe is het met de muggen?
Wij vandaag E-Bikes uitgetest met 35 graden. Nu nog keuze maken.
Hou je gemak maar lekker...

Lineke

Qwik bij Hermes in Boz

hank

Vanavond candle light swim met een verlicht zwembad. wij gaan schoonzwemmen.

hank

Leuk jullie hoedjes met heerlijke blozende gezichten. lieve groeten

corry hansen

Daar moet je toch zeker een glas Champagne drinken.