En route a Aimee Porcher

En route a Aimee Porcher

Op de sloffen hebben we het gehaald, al hoewel het eerste stuk behoorlijk lang duurde. Bij de eerste stop "we stoppen om de 2 uur" waren we slechts 100 km verder op. We reden weer over de D wegen waar je in de regel 90 km per uur mag, deze keer hadden we de pech dat we achter een uitermate voorzichtig rijdende Poolse vrachtauto zaten "eigenlijk uitzonderlijk" die ongeveer van dorp tot dorp er overdeed om op snelheid te komen, en dan weer terug naar 50 km per uur moest. Dus dat schoot niet op. Bij Vierzon konden we de occitane route gaan volgen en dat was een autosnelweg, maar niet de auto route dus redelijk rustig. Nou dit schoot op in no time waren we in Limoges en dan is het nog maar zo'n 60 km. Uiteindelijk waren om 16.45 uur hier met wat omleidingen,niet slecht toch.
De route was verder weer magnifiek! Mooie vergezichten, prachtige dorpjes en zo nu en dan een chateau echt een genot om door heen te rijden. Ik heb er weer van genoten: als een echte trucker heb ik deze route beleeft met een big smile op mijn gezicht.
We staan weer op een van de mooiste plekjes op deze toch wel uitzonderlijk mooie camping met een uitzicht, daar word je jaloers van. Ons kamp staat weer, alles heeft zijn plek weer, zelfs de frutsels staan weer op z'n plek in de caravan.
We hebben weer gezellig bij gekletst met Hans en Mieke, de eigenaren van deze droom plek, kunnen nu dus met een vermoeid maar voldaan gevoel nog even een afzakkertje nemen en dan het mandje in.
Tot morgen.

Els

Een droomplek! Toe maar! Het is toch heerlijk om zo te zwerven door Frankrijk. Fijne dag vandaag weer. Na één dag werken heb ik een snipperdag, langzaam op gang komen leek mij beter haha.

Ria

Wat hebben jullie het heerlijk! Jaloersmakend! Genieten, meiden! Ik geniet met jullie mee!