Effe wennen...

Heerlijk geslapen na een gezellig onder onsje aan de Loire, wat zitten we hier weer even lekker. Het is wel wennen zeg, we hebben natuurlijk weinig om het lijf, want het is prachtig weer, maar niks om het lijf is de ultieme vrijheid.


Neem nou de vanochtend douche: op een FKK loop je dan met je handdoekje en shampoo naar de douche, een grote ruimte met wat douche koppen op een rij, alle ruimte, hier word je in zo'n hokje gestopt, je kan er amper je kont in keren, maar toch moet je je kleren uit zien te krijgen, de eerste uitdaging. De tweede uitdaging is hoe houd ik ze nu droog, ze hangen dan wel om het hoekje van zo'n spat wandje, maar meer als een wandje is het ook niet. Het douchen gaat dan nog wel, maar ik maak me dan al zorgen over het afdrogen en het aankleden nadien.
Het hokje is inmiddels zeik nat, ook het vloertje van dat gedeelte wat bedoeld is om je weer aan te kleden. Nou weet ik niet hoe dat bij jullie is, maar in zo'n stoom cabine, wat dat wordt het vanzelf, krijg ik wel de druppels van mijn lijf, maar om nou te zeggen dat ik droog ben is te veel gezegd.
Dus over zo'n klam lijf in een te klein hokje met natte wanden en een kletsnatte vloer moet je dan proberen om aan te kleden. Ik gaf het op na het t-shirt. Over het hoofd ging nog, maar ja die klamme rug was nou niet de ideale plek om dat shirt overheen te laten glijden, en dat deed het dus ook niet. Op een rolletje in de nek bleef het zitten. Rechter arm onderlangs bij dat shirt zien te krijgen, dan de linker, bijna kramp en ja ik had het, moest behoorlijk trekken, beetje gekraak maar ik had wat om het lijf. En daar stond ik dan zwetend van de inspanning, net gedoucht, nu die broek nog. De vloer nog steeds nat, kan mijn handdoek wel op die vloer leggen, maar dat vind ik niet zo lekker, kan hem nu morgen nog gebruiken maar dan niet meer.....
Het was stil om me heen en ik dacht, ik ga er uit en kleed me buiten het hok verder aan, en net zo snel als ik het dacht stond ik in mijn blote billen met t-shirt in het gangpad tussen de deuren van de te kleine hokjes in alle ruimte mijzelf opnieuw af te drogen en aan te kleden. Wat een prutsers zeg, die niet naturisten......

Reacties

Reacties

Joop en ton

Hoi meide hier heerlijk 32gr jammer dat we jullie niet meer zien! Geniet nog en goede reis verder! Liefs Joto!

rien en Kees

Haha weet je toch nog wel van vroeger die kleine kleedhokjes. Je best doen en dan komt het goed

Els

Beetje dubbel allemaal. Je bent naturist of niet!
Zo niet, dan moet je gewoon afzien ha ha..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!