In De Heen Camping de Uitwijk

In De Heen camping de Uitwijk

De rit verliep super, al hoewel we in het begin een klein knoopje in de maag hadden van wege de pont. Allereerst gaat hij wel, gister was hij defect, en ten tweede, toch een hele knik die pont op. Nou hebben we gelukkig een hoge auto, dus de kans dat we de grond raken in de knik is nihil, en toch vinden we het spannend.
De pont bediende regelde het allemaal super, loodste ons mooi in het tweede pad van rechts en vooraan, bij het afrijden zorgde hij er voor dat de baan rechts en links van ons leeg was tot voorbij de caravan en toen konden wij zonder probleem wat naar links sturen naar de afrit van de pont. Wat gas zei Lineke, we moeten ook nog omhoog, ja dacht ik maar ook rechts af en zoveel ruimte is er ook niet en die bus staat ver naar links, dus met gepaste snelheid omhoog en naar rechts. Daar begon Tom Tom te kwekken, links af, super smal straatje, idioot dacht ik dat ga ik niet doen, hij weet zeker weer een short cut, wij rijden gewoon over deze weg langs de Seine naar Rouen, en daar de snelweg op. Elke zijstraat naar links begon hij weer, maar de aanhouder wint, uiteindelijk stemde hij in met onze route. Eenmaal op de auto route gaat het als een trein, kun je bijna overal 90 rijden, af en toe de snelheid wat aanpassen ivm. 7% afdalingen, en bij de poortjes van de peage, man man wat krap, stapvoets moet je er doorheen met deze combinatie wil je zeker zijn dat je geen schade rijdt, 15 cm denk ik dat ik rechts en links overhad, geen wonder dat er bij al die poortjes schamp sporen zijn.
Een keer na 2,5 uur hebben we op een aire geposeerd, daarna roken we de stal.
Die Franse parkeerplaatsen zijn net doolhoven hoe krijgen ze het verzonnen, rechts om links om achter door en voorlangs en dan als je geluk hebt is er een plaatsje tussen de vrachtauto's, ergens anders kan ik niet staan.
We zijn dus ook wel eens um sonst een aire op gereden, geen plek.
Bij Antwerpen misten we nog even een afslag, ook zo iets aparts, daar moet je voor Rotterdam op de snelweg links af, je denkt als je links rijdt gaan we richting Rotterdam,maar nee, daarvoor moet je ineens nog verder naar links, dus voor je het weet ga je richting Breda. Het kwam allemaal goed, wat links of rechts om Antwerpen maakt niet zo veel uit, volgens mij hadden we bij links( richting Rotterdam) door de Liefkenshoektunnel gemoeten, maar dat weet ik niet zeker. Al met alom 15.45 uurwaren wij in De Heen.
Elske opgehaald hier lekker met z,n drietjes ge bbq toen Elske weer naar het dorp gebracht, want ja zo'n tiener wil natuurlijk van alles, en ik ga direct weer richting huis om thuis bij Elske te slapen. Beetje heen en weer zo zal de komende week er voor mij uitzien, maar ik doe het met liefde en plezier voor mijn meisje.
Nu zitten we nog lekker onder ons luifeltje te genieten van Hollandse smartlappen, want bij pannenkoeken restaurant de Uitwijk is een feestje, bij ons aan de Amstel zingen ze.....maar we zitten aan de Vliet.
Morgen vroeg op tijd richting de Moer zodat we rond de koffie daar arriveren, ook weer leuk.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!