De route zit er op

De route zit er op

Alhoewel we nog een week hebben zijn we terug op 't honk, de laatste rit was van De Heen naar De Moer. Met open armen zijn we ontvangen: ze zijn allemaal blij dat we er weer zijn, of ze doen blij, het voelde in elk geval goed.
Gelijk midden in de feestvreugde kwamen we binnen, want Femke haar verjaardag werd gevierd tijdens de koffie. Wat heerlijk om te zien dat iemand zo blij kan zijn met een aardigheidje.
Femke is de dochter van een van de vaste staanplaatshouders hier, en heeft het syndroom van Down, ze komt hier regelmatig dus wij kennen haar allemaal goed, en zij ons, het is een prachtig mens, bij mij komt ze over als een vrolijke meid zonder stress en zorgen, maar tijdens de koffie vanochtend sprak ik met haar vader, die vertelde dat ze vaak zo gespannen was, en best wel stress had. Zo zie je maar dat de dingen niet altijd zo zijn als het lijkt.
Bea & Trics moeten weer even wennen, ze blaffen nog een beetje als oude bekenden voorbij lopen, maar dat zal aan het einde van de week wel weer voorbij zijn.
Het kamp staat zonder voortent, zolang het weer is zoals het is, is dat geen probleem, maar als het omslaat moeten we de buitenkeuken maar vast afbreken en mee naar huis nemen, en de luifel enkel gebruiken om geen natte zooi voor de deur te hebben.
Ik slaap deze week de meeste nachten thuis bij Elske, en af en toe Elske hier, kan ik mooi de was vast doen, als ik tenminste technisch gezien de machine aan de praat krijg op het juiste programma, want dat is niet zo mijn ding, geloof dat Lineke een handleiding geschreven heeft voor de kinderen, dan moet het mij ook lukken.
De verhaaltjes van de dag zet ik nu niet meer op reismee, dit is de laatste!
Tot de volgende reis.....

Reacties

Reacties

Els

Dit is wel apart. Zo dicht bij huis en dan toch kiezen om te kamperen. Dan moet het wel écht goed bevallen. Fijn om jullie relaxte verhalen mee te lezen. Bijna aanstekelijk.
Maar een warm welkom is het aller aller fijnste!
Bedankt voor het halve rondje Frankrij. We waren er een beetje bij. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!