Reis naar Portugal januari 2023 Lima on Tour

Reis naar Portugal januari 2023. Lima on Tour

Vandaag vrijdag 6 januari is mijn vakantie officieel begonnen. Het was hard werken, ondanks dat de bus al vanaf dinsdag voor de deur staat moet er op zo’n laatste dag voor de grote reis van 7 weken nog veel gedaan worden. Lineke heeft heel de dag gewassen, gepoetst en tientallen keren naar de bus gelopen met spullen. En ik de bus gepoetst van binnen en van buiten, slim ingepakt, zo slim dat we ruimte over hebben en dat in een H2L2 bus. En nog wat kleine klusjes zoals het steun wieltje onder de koelbox opnieuw bevestigen: hopelijk blijft het nu wel zitten.

Ons huis ziet er weer fantastisch uit, en de bus ook. Voor morgen staat de wekker om 7 uur, koffiezetten, broodjes smeren, hondjes uitlaten, fietsen achter op de bus en gaan.

Bestemming voor morgen outlet center in Troyes. Daar zien we onze mede reizigers Gerian en Willem. Vind je het leuk om ons reisblog en vlog te volgen stuur ff een berichtje terug.

Heidi

Fijne vakantie! Geniet ervan samen!!

Ronald en Sabine

Goede reis en geniet!?

Peter & Erika

Natuurlijk willen wij jullie avontuur meebeleven....veel plezier en goede reis
?

Jan Visser

Blijf graag op de hoogte
ma-ja3@hotmail.com
Fijne vakantie ?

Marjolein van Kooten

Ja, ik wil! ?

Lyda

Veel plezier met mijn zus en zwager ?

Tjallien

Heel veel plezier en leuk om jullie te volgen!

Jeroen

Heel veel plezier ?

Annie

Wat een mooi avontuur, wij wensen jullie veel plezier en veilige kilometers, groetjes, Louis en Annie