Onderweg naar Les Eyzies

Gister hebben we een rit gereden van om en nabij 500km:mooie rit door oude Franse dorpjes, in sommige hadden we zelfs het idee dat het zo goed als leeg stond. Een er van viel op aan schoonheid: Auxerre. De huizen de brug het water met de haven allemaal oude schoonheid. We hadden geluk dat we achter een tractor zaten, zo konden we op ons gemak ff rond kijken.

Rond 15.15 uur waren wij weer op onze afgesproken plek. Auzon camping car-park. Weinigvoorzieningen, stroom en water, meer is voor een nacht ook niet nodig. Gerian en Willem waren er om 17.30 uur het was nog net licht.

Natuurlijk hebben we samen onze dag weer doorgesproken onder het genot van, maar nadat we gegeten hadden koffie en de hondjes nog een rondje ging bij ons allemaal het licht uit. 9 uur geslapen Zzzz. Heerlijk, de ochtend wandeling zit er weer op,rondje door Auzon. Ook mooi. Mooi door oudheid. Nu de boel weer reis klaarmaken voor de trip naar Leo.

Peter & Erika

Geniet er maar lekker van samen....jullie zullen nog veel mooie plekjes tegenkomen. Liefs ❤️