Naar Leo

Het is gelukt, na een rit van 270 km zo ongeveer en zonder tolwegen zijn we in 5 uur tijd bij Leo uitgekomen. De campers staan voor de deur: niet helemaal op een officiële camperplaats, maar met een extra kussentje onder de voetjes liggen we vast recht vannacht.  De rit hier naartoe heeft ons zelfs een stuk door winter wonderland doen rijden, sneeuwschuivers reden ons tegemoet en voor ons uit op een rotonde.  Murat ligt blijkbaar hoog. Eerst reden we in de regen en 25 km verderop in de sneeuw. De binnen wegen van Frankrijk zijn over het algemeen goed, ik weet door de Google Maps luiheid alleen af en toe niet waar ik zit. Met een kaart op schoot heb je daar geen last van. Google brengt ons tot nu toe wel steeds op de plaats die we met elkaar afspreken.

Het huis van Joost, de zoon van Leo en Marjolein en familie van Lineke is prachtig, een echt  Frans huis in de Perigord, met een groot stuk grond erbij, je zou er een heel park van kunnen maken.  In Les Eyzies schijnt in de zomer van alles te doen te zijn, maar nu niet, het weer is nog te Nederlands op dit moment, en dat heeft ons doen besluiten om morgen toch naar Zuid Frankrijk te rijden: nog maar 350km richting Béziers en daar schijnt de zon.

Jan Visser

Op naar de zon??

Marc en Alice

Klinkt goed, leuk om jullie zo te volgen. We kijken alweer uit naar de volgende. Fijne dag. ?

Diny Peters

Vandaag voor het eerst jullie reisverslag gelezen. Genieten weer van jou leuke schrijfstijl, alsaf ik meerijd in jullie gezellige campertje.
Van Harte Gefelicteerd met je verjaardag vandaag, gezellige dag samen.
Ik vecht tegen de griep, even rustig aan.
Groetjes, ook voor Lineke.
Diny.