Verjaardag

De wekker gaat 7.30 uur het is 10 januari,mijn geboorte datum, blij? Eerlijk antwoord, niet echt.

Natuurlijk wil ik heel oud worden, maar zeg nou eerlijk, niemand wil toch oud zijn. Eigenlijk heb ik dit probleempje al vanaf ik 30 ben geworden toen vond ik het al echt een ding van een twintiger naar dertiger. Dan ben je er net aan gewend word je veertiger, ff met de ogen knipperen vijftiger en dat gaat maar door. Eerst heb je er nog geen erg in, maar ook dat gaat inmiddels niet meer op. Maar ja, ik wil wel oud worden, en daar hoort dit wel bij, dus hup mijn bed uit, met Gerian de hondjes uitlaten en dan bij Leo douchen.

Heerlijke douche, Lineke maakt er ook nog gebruik van dus wij kunnen weer even vooruit. Rond 9.30 uur hadden we afgesproken om met z’n vijven koffie te drinken met taart, Gerian en Willem hadden een heerlijke Citroën meringe taart, nog nooit gehad, maar, nooit te oud om te proeven, hij was heerlijk.

We willen vandaag echt naar de zon, en dat wordt kilometers vreten, 421 km om zo’n beetje aan de Spaanse grens te komen. Rond 10.45 uur zijn we bij Leo weggereden, en ongeveer na een uur reden we in de zon, en die deed steeds beter zijn best. Het eerste deel van de route was geen tolweg, maar wel weer een prachtige route, in de zon in Frankrijk nog mooier, berg op berg af tal van S bochten en nog erger, ik vind het prachtig.

Uiteindelijk zijn we bij Castel Sarrasin, 60km voor Toulouse de peageop gereden, want 421 km slingeren duurde twee uur langer. Mijn cadeautje aan mijn zelf was de tolweg vandaag.

We zijn samen met Gerian en Willem op een air nog even gestopt om een koffietje te doen, nog ff van chauffeur wisselen, voor Lineke de laatste etappe van 180km langs de middellandse zee met prachtig weer, de zon zo fel dat we af en toe bijna geen zicht hadden. Snelweg tot 12 km voor de camping in Céret : camping De Nogaredo. Prima plek op loop afstand van het centrum, net naar toe gelopen met Bea en Trics, Wally en Gerian Wallinga, leuk hè Wally, zodat we morgen weten waar de boulangerie is. De camping zelf is niet veel, maar prijs kwaliteit is goed, sanitair schoon en voldoet aan de standaard, plaats groot genoeg en we staan recht zonder blokken. We zullen weer heerlijk slapen. Morgen kijken we het weer aan, is er zon, dan blijven we een dagje,geen zon dan rijden we naar de zon.

Reacties

Reacties

Lyda

Gefeliciteerd met je verjaardag ???. Je bent de jongste van jullie vieren ?

Ada

Op eerste plaats gefeliciteerd
Leuk om jullie te volgen.

Peter & Erika

Gefeliciteerd dames.....????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!