Dubbel shit

Ik schrijf dit hele verhaal nu voor de tweede keer, de telefoon liep vast, moest hem dus opnieuw op starten: alles weg, merde. Nou, daar gaan we dan voor de tweede keer.
Man man wat een shit, hebben we zo’n mooi plekje staan we onder een boom waar de mussen in zijn neer gestreken, en wat denk je, zij gebruiken de boomals openbare toilet ruimte. Wat een shit.

Heel de bus zit onder, voorruit en neus, zijruiten: tot de helft van de bus is het shit. Dat wordt poetsen, ik ga er zo niet mee rijden. Eerst draaien we hem maar om, zodat we aan de andere kant van ons plekje net niet meer onder dat toilet gebouw staan, hooguit nog in de aanvliegroute. En dan maar hopen dat de meesten het toilet halen zodat de shit naast de bus valt. Onze overburen met de vrachtwagen hebben vast een trap in de garage, even vragen, en ja hoor een huishoud trap, gelukkig,anders kan ik er niet eens bij, en nu bijna. De trap is groot maar ik niet, dus met kunst en vliegwerk, acrobatiek en rek en strek oefeningen is het me gelukt om weer toonbaar te zijn. Hele klus, shit klus kun je wel zeggen.

Lineke en Gerian hebben in die tijd de was gedaan, wassen en drogen voor €8: een machine vol, hun was en onze was kon precies in een machine. Geduld moesten ze wel hebben, want ze waren niet de enigen die bedacht hadden: zaterdag: wasdag. Alles is gelukt:was droog in de kast, bus staat weer te shinen.

Gerian en Willem zijn vandaag naar de oude stad gefietst, en zijn hier bij ons voor de deur weer lekker komen bakken en braden op de plaat, wat is dat toch lekker en kei gezellig. Als het mooi buiten weer is, kunnen we dat rustig elke dag doen, je kunt er alles op klaar maken. Het is dus alles behalve saai, zo afwisselend als je maar wil.

Langzaam ga ik de boel weer pakken, fietsen zo op de bus want morgen gaan we een stukje zuidelijker, 150 km net onder Valencia, El Saler als we zorgen dat we er voor 12 uur zijn hebben we plek volgens te telefoniste, dus morgen vroeg op en zorgen dat we om 9 uur rijden.

Nog lekker douchen hier enweer fris en fruitig naar de volgende stek.

Sabine

Goeie reis weer morgen, hopelijk zonder shit;-)

Ada

Lastig de mussen maar gelukkig geen muizen kan ook nog . Kamperen is altijd spannend wat gaat er hier gebeuren.?

Diny van ham

Wat leuk om zo met jullie mee te mogen reizen