Reisje Hongarije 2023

De voorbereiding!!

De voorbereiding zijn weer volop in gang, afgelopen vrijdag hebben we de bus weer opgehaald in Oud Beijerland waar ons Elske 6 weken van de bus gebruik heeft gemaakt als slaap en woonverblijf door de week vanwege een stage. Zij vond het een top oplossing. Wij hebben de bus weer reisklaar gemaakt afgelopen weekend, ik heb een nieuwe tafel gemaakt en Lineke nieuwe gordijnen. De bus is gewassen en gepoetst, en alles zit er weer in voor een mini vakantie van 10 dagen, ff op bezoek bij Marc en Alice in Hongarije. Morgen moet ik nog even werken, ben rond 16 uur thuis en dan vertrekken we richting Kaarst bij Düsseldorf waar Hiltrud woont. Bea en Trics zitten al vanaf vrijdag klaar, elke keer als we in de bus bezig zijn willen ze al mee, want oh oh, we zouden maar eens zonder ze vertrekken.

Ik ga onze belevenissen weer vastleggen voor later als we oud en versleten zijn, ons busje en wij door de hoeven zijn gezakt, en we zulke mooie herinneringen niet meer kunnen maken. Dan hebben altijd nog de verslagen van alles wat wij samen beleefd hebben. En natuurlijk voor degenen die nu met ons mee reizen op deze mini tour naar Hongarije en terug.

We plannen weer niks alleen dat we zaterdag avond in Hongarije zijn in Felsöegerszeg, en morgen naar Hiltrud rijden, zij gaat lekker voor ons koken. Bij haar voor de deur kunnen we gratis overnachten, en na het ontbijt en de oranje tompoezen reizen we donderdag op Koningsdag weer door.

Elke dag een avontuur, zaterdag 6 mei weer thuis.

Visser Marianne

Veel plezier en groetjes in Hongarije ?