Thuis!

Thuis!

Na het ontbijt zijn we vertrokken, niet vroeg want uitslapen is gelukt. Iets voor 10 uur zaten we aan het ontbijt, op het balkon van Hiltrud in de zon. De hondjes hadden al een rondje van drie kwartier met mij door de bossen bij Hiltrud gedaan, dus die kunnen er ook weer tegen.

Om 10.45 zijn we vertrokken en om 12.30 uur thuis. Nog steeds mooi weer, en regen voorspeld, dat is gunstig dacht ik, gelijk de bus leeg halen en poetsen van binnen dan hebben we dat gehad.

Lineke begint met de was en in huis de boel gelijk op zijn plek zetten, en tussen de bedrijven door volgen we de kroning van Koning Charles. Het loopt op rolletjes en 1,5 uur nadat we thuis waren, staat de bus klaar om maandag ochtend naar de garage te brengen. Voor onderhoud, keuring, en schade herstel, dus voorlopig zullen we wel ff thuis zijn. Hopelijk is de bus voor 18 mei klaar, want dat weekend hebben we afgesproken met Gerian en Willem op Blij Venneke, camperplaats in Duizel, gewoon omdat het kan.

Als alles zo’n beetje weer aankant is, lekker douchen in onze eigen douche: heerlijk. Het is in middels 15.30 uur, nog wat wasjes, er ligt nog wat op ons bed wat de kast in moet, over een uur kun je niet meer zien dat wij 10 dagen weg geweest zijn. Zelfs het onkruid is al weer uit de tuin.

Einde reis Hongarije 2023. Tot de volgende road trip.

Marc en Alice

En weer allemaal nieuwe herinneringen, pakt niemand je meer af! ?

Jan Visser

Welkom thuis

Els

Deze geweldige dagen pakken ze jullie niet meer af. En Marijke, het ‘jaarboek’ is nog niet vol begrijp ik. Tot gauw dames?‍♀️