Weer verhuisd



Vanochtend hebben we het kamp weer opgebroken, alles weer netjes ingepakt, fietsen achterop en vertrokken richting Haarle, de volgende camperplaats van het rondje Twente. Het weer is super, de zon schijnt weer volop, er staat nog wel een fris windje, maar de korte broek is weer aan.


Rond 11 uur zijn we vertrokken en om 11.40 uur waren we op het volgende adres. 34km verderop. Ik kan niet anders zeggen dan weer gewoon een super plek, moet het sanitair nog even keuren, maar ga er vanuit dat dat ook goed is. Het zijn 2 units met elk 2 mini badkamers: ziet er prima uit.


Lineke wil graag lezen en ik wandelen dus dat komt goed uit.


Ik loop rond 13.30 uur na de lunch een route van Landallpark , die hier in de infotheek lag. Prachtige route hier door de bossen van de Sallandse heuvel rug, Hellendoornse Berg. Bijna 14 km onverhard, dat was een pittige training, morgen vast spierpijn, maar daar is niets mis mee. Het weer zat natuurlijk weer mee, lekker zonnetje en niet te heet. Om 16.20 uur was ik weer terug bij de camper, waar lineke heerlijk in de zon onder de luifel zich zelf net een biertje had geserveerd en mij op zat te wachten, via een volg mij pin op haar telefoon kon ze me precies volgen, voor als er onderweg wat gebeurt, tenslotte ben ik maar alleen aan de wandel.

Natuurlijk ging ze voor mij ook direct zo’n blonde rakker halen, wel verdiend, hij smaakt me goed.


De camperplaats is inmiddels aardig vol, de vrijgekomen plaatsen zijn allemaal weer gevuld, misschien zijn er nog 1 of 2 open plaatsen. We staan hier voor €15 inclusief

10 ampère stroom en douche is gratis, hele mooie prijs. Prima plek midden in de natuur.


Morgen maar eens een mooie fietstocht in elkaar zetten. Nu onder de douche.



Reacties

Reacties

Piet Kock

Heerlijk geniet ze Marijke en Lineke, groeten uit Axel en Sluis Zeeuws Vlaandeten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!