Langs Nijmegen

Vandaag maken we een uitstapje, inplaats van de volgende Twente camperplaats gaan we via Nijmegen (Radboud umc) naar Kaarst Duitsland. Hiltrud is jarig en die gaan we feliciteren en Annemie van ons André ligt weer in het ziekenhuis, gaat niet zo goed.

Vanochtend toen wij opstonden was er al een camper weg, en in die andere twee heb ik eigenlijk geen leven gezien, denk dat die hier staan voor vulling, zo van kijk er staat wat. Alle camperplaatsen van het rondje Twente zijn tot nu toe prima, de een wat gezelliger aangelegd dan de andere, maar prijs kwaliteit eigenlijk top. Toch was het bij de eerste 3 druk en hier niets te doen, hoe dan? vraag ik me af.

Waar we vandaan kwamen, de Sallandse heuvel rug stond de camperplaats nog vol en 35 km verderop niets te doen. Waarom? Sanitair was hier beter dan daar, prachtige douche ruimte, wc apart, goede plek voor de afwas, wasmachine, allemaal dubbel plus. Jammer dat dat aanmelden aan die paal wat lastig ging, maar dat kan de reden nooit zijn. De camperplaats eigenaar vroeg het zich ook al af, hij zei: zo moet er geld bij, en dat snap ik €16,02 moesten we afrekenen, en de pin werkte ook niet, dus nu moet hij ons nog een tikkie sturen, en dat heeft hij vandaag nog niet gedaan en het is bijna 23 uur. Hij zou de camperplaats wat gezelliger kunnen indelen, het is nu een grote parkeerplaats van gras met stroompalen. Terwijl die andere allemaal rondes waren, staat gezelliger, en de ligging doet natuur ook wat, hier was geen echt natuurgebied, maar echt de Hof van Twente. Toch hebben wij gisteren een prima fietstocht gehad met onverwacht een leuk slot op die wijngaard.

Hiltrud was blij dat wij toch de moeite hadden genomen om te komen, feest hier en verdriet in Nijmegen, twee emoties op een dag. Toch ben ik blij dat we voor allebei de moeite genomen hebben.

Morgen terug naar Twente de laatste camperplaats van ons rondje Twente. Op naar Holten.

Peter & Erika

Zo te zien en lezen genieten jullie, het weer heeft het ook prima gedaan voor Nederlandse begrippen. Nog veel plezier samen. ?