De zon schijnt weer volop



Na een iets minder dagje heeft het weer zich in de Achterhoek weer hersteld. We hadden een koude nacht, wat ik overigens zalig slapen vind. Het was slechts 15 graden in de bus, heerlijk. Hier wakker worden, de schuifdeur open en dan die blue Sky, dauw op het gras en de hertjes en reeën in de wei is toch het mooiste wat er is. Het geeft een gevoel van ultieme vrijheid.


Aan elk feestje komt een eind, dus ook aan dit feestje: we gaan richting huis, althans vast naar Wijchen maar dat is ook een beetje thuis, daar liggen mijn roots. Of we dan vandaag ook door rijden is de vraag, maar ik denk het niet.


We gaan nog en keer naar Annemie in het ziekenhuis en het is best zwaar, niet alleen voor mij, maar voor ons allemaal, maar aan de andere kant is het ook heel fijn om met z’n allen te zijn, samen huilen en verdriet delen is veel fijner dan alleen.


We blijven hier op camping Achterloo ( bij ons Peter in de tuin)lekker nog 1 nacht en morgen naar huis, en ik denk dat we van de week hier al weer zijn.


De vakantie zit er op, morgen bus poetsen en maandag weer naar het werk.

Reacties

Reacties

Hans

Zit er weer op maar de herinneringen blijven.
Jullie hebben lekker genoten.

Els

Het was een heerlijke reis waar we van meegenoten hebben. Ook geleerd dat we moeten gaan minimaliseren. Jullie kwamen niets tekort in de bus ????♥️?‍♀️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!