De ziekenboeg!

De ziekenboeg!


2 van de 4, Peter en Lineke, zijn echt geveld en liggen bijna heel de dag in bed. Mia is nog het beste, hoest wat en zorgt voor de medicatie, een echte apotheker, alles zit in haar kistje. Ik verstuikte tot overmaat van ramp vanmiddag ook nog mijn linker enkel, en toen ik dat tegen Mia zei, ging het kistje weer open, en zei ze: hier tantem zalf is voor de zwelling.


Lineke heeft echt een slechte dag, maar vanavond had ze trek, ze heeft wat gegeten, we hebben weer hoop dat de dag van morgen beter zal zijn. Ik heb een slechte nacht gehad, zo ernstig gezweet dat ik midden in de nacht echt een andere pyjama aan moest, en Lineke zo ziek als ze is, mij in handdoeken heeft gewikkeld zodat niet alles zeiknat zou worden.

Vanochtend voelde ik me al weer een stuk beter.


Mia en ik zijn vanmiddag naar de oude stad gelopen, rustig aan toch 8 km gewandeld, bij de farmacie nieuwe medicijnen gehaald, bodem van het kistje van Mia was inzicht, dus aanvullen die handel. Paracetamol, ibruprofen, buisje slijm op losser,strepsils, alles zit er weer in.


Bij thuiskomst ging het met de thuisblijvers iets beter, Peter zat buiten in de zon, Lineke was nog op bed, maar die is ff later ook nog buiten in de zon komen zitten. We hebben buiten gegeten, maar ff borrelen voor het eten zit er nog niet in.


Vanavond allemaal maar weer vroeg naar bed hopelijk nog een keer flink zweten, met het zelfde recept als gisteren , 2 paracetamol 1 ibuprofen slijm oplosser en een glas uitgeperste Citroen met warmwater. Net iets anders dan Wijn en kaas.

Reacties

Reacties

Tessa

Beterschap voor iedereen en hopen dat het morgen wat beter gaat.

Piet

Beterschap allemaal, wat een pech

Theo en Greet

Och wat een pech. Beterschap

Jan Visser

Voor allen beterschap ?

Silvia Heijnen

Op naar de wijn en kaas ❤️‍?

Ada

Sterkte wat een slecht begin

Pieter

Ben zelf ook langzaamaan beter aan het worden, dus houd vol, het komt goed! Beterschap allemaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!