De extra rust dag!

De extra rust dag!!

Nou nou nou langzaam tergend langzaam knappen we op. Zelfs Lineke lijkt halverwege de dag iets of wat meer puf te krijgen, Peter en ik hebben lekker gedoucht, warm water doet ook wonderen.

Mia en ik hebben weer onze kilometers gemaakt, ook al zat het weer niet mee, wind en mot regen, Max 14 graden, maar ook zon hebben we gehad, we hebben buiten thee gedronken.

De was is gedaan we kunnen de boel weer in pakken, morgen door richting Javea, schijnt een leuk stadje te zijn en de camping staat goed aangeschreven.

Mia en Lineke zijn nog wat boodschappen gaan doen bij de Aldi op de hoek, op onze fietsen, Peter en ik hebben toen de fietsen van hen weer in de garage gezet, inclusief de stoelen en tafel, water tank gevuld en vuilwater tank geleegd. Ik heb bij ons ook alles weer op zijn plek, dus morgen na het ontbijt kunnen we met wat stuurmanskunst hier op tijd weg rijden.

Het was te koud om rond 16 uur nog ff buiten een drankje te doen, dus dat hebben we binnen gedaan in de gehuurde camper, of er een camper komt is nog niet besloten, maar als er een komt moet er goed gekeken worden naar de indeling, het is niet allemaal even handig in deze camper.

Mia staat binnen op ons elektrische kookplaat de aardappels te koken, ik buiten onder de luifel de zuurkool te pakken, lekker op z’n Duits zullen we maar zeggen geen stamppot maar Sauerkraut. Lekker uitje bakken, spekjes er door heen en dan de uitgelekte zuurkool er op, heerlijk.

We hebben allemaal weer trek, dat is een goed teken, als het nou ook nog smaakt, komt het goed.

We hebben allemaal lekker gegeten, Lineke nog een beetje weinig, zeg maar een muizen hapje, en na het eten is ze weer naar bed gegaan. Maar de dokter had ook gezegd twee dagen en dan moet het langzaam beter worden. Peter ligt er ook weer op, zeg maar uitbuiken.

Morgen reizen we door 262 km zeg maar 3 uur rijden, gaat het niet dan kijken we wel naar een andere plek zijn er zat onderweg.

Nog ff koffie, potje rummikub, en weer op tijd slapen.

Jet

Gelukkig.......het klinkt allemaal weer een beetje positiever!
Nu maar snel op weg naar de zon. Dat doet ook wonderen! ?

Joopenton

Hopelijk gaat het de goede kant op,!!! Goede reis morgen en slaap lekker! Liefs van ons

Marc en Alice

So far, so good, iig niet slechter! Morgen gaat het met iedereen vast weer wat beter???

Jan Visser

Goed te horen dat het beter gaat
Morgen naar Javea, daar woont de dochter van Marijke, zus van Marianne
Ze woont aan de haven
Goede reis ?

Theo en Greet

Nou hopelijk gaat het nu de goeie kant op. Mooi weer , lekker rijden, een biertje op z'n tijd, en alle bacteriën achter gelaten.

Betty

Hopenlijk zijn jullie alle 4 weer fit om de reis voort te zetten .
Lekker de zon opzoeken