Het kartonnen huis!!

Het kartonnen huis!!

Vorig jaar is het er niet van gekomen, maar nu zijn we er dan, het kartonnen huis, bekend van de tv serie ik vertrek 5 jaar geleden. Hoeveel tegenslagen kun je hebben, en hoe flexibel kan je zijn. Over het kartonnen huis is alles te vinden op internet.

Wij zijn hier nu in de buurt van Aspe in de middel of no where : de granaatappel bomen, olijf bomen en wijn ranken. 20 camperplaatsen netjes aangelegd, sanitair beperkt, maar och wat heb je nodig.

We hebben vanochtend eerst boodschappen gaan bij de Aldi, voor 3 dagen, niet dat dat nodig is, maar wel makkelijk, hier bij het kartonnen huis moet alles op de fiets.

Het was niet eenvoudig om bij de Aldi in Jávea te komen, via een smalle parallelweg moest je de parkeerplaats op, en die parallelweg was zo smal dat je bijna, of net als Peter niet, langs de geparkeerde auto’s komt. Gelukkig was de chauffeur van het bestelbusje in de buurt, en werd er ruimte gemaakt zodat hij er langs kon.

Het eerste stuk van de route, Jávea uit, stukje binnen door richting de snelweg was prachtig, mooie uitzichten, prachtige omgeving, eenmaal op de snelweg zaten we zo in de omgeving van Benidorm, Mia keek de ogen uit op alle hoogbouw, niet te geloven wat een gebouwen staan hier aan de kust, Benidorm springt er uit, maar eigenlijk hebben al die plaatsen hier in omgeving Alicante, daar valt het onder, deze bebouwing. Het weer is prachtig zonnig, maar de wind is nog te veel aanwezig, het advies van Dave hier is dan ook luifel binnen houden.

Heel de middag hebben we tussen de campers in, uit/in de wind gezeten vol in de zon, we hebben vast ons toet verbrand geloof niet dat een van ons zich had in gesmeerd, beetje dom.

Lineke is nog steeds niet in orde, alle bij werkingen die je kan hebben van de antibiotica kuur heeft ze. Droge mond dus dorst, last van de buik, dus diarree, kortademig, dus 0 conditie, ernstig, zeer ernstig allemaal want ze moet nog minstens 5 dagen door. Jammer dat ze zo eigenwijs is als ze groot is, want ze houdt zich niet aan de voorschriften, ze moet er 3 per dag, het is nu 18.45 uur geweest en ze heeft er nog maar 1 op. Ik zeg er niks meer van.

We hebben een prachtige zonsondergang: dat belooft wat voor morgen.

Tessa

Lineke niet zo eigenwijs en luister naar de dokter. Anders kan je toch ook niet met volle teugen genieten.

Jan Visser

Luister naar je lichaam lieve vriendin ❤️

Marc en Alice

Lineke, niet eigenwijs zijn, denk aan wat je tegen ons zei toen het met Marc niet zo goed ging. Gewoon op tijd de pillen nemen. Ik heb toendertijd ook naar jou geluisterd ??.
En heel veel beterschap ?

Heidi

Hey lieverds, ik spring in. Ik heb zojuist al jullie verhalen gelezen. Wat een pechvogels zijn jullie vwb het ziek zijn. Hopelijk gaat het snel beter en is Lineke niet meer eigenwijs ? Gelukkig hebben jullie nog heel veel dagen om te genieten samen!! Veel plezier!