Met z’n vieren naar Aspe

Met z’n vieren naar Aspe

Eerste keer in twee weken dat we met z’n vieren iets hebben kunnen ondernemen, allemaal fit genoeg om op de fiets naar Aspe te rijden en daar ook nog wat rondslenteren, wow wat een vakantie gevoel.

Peter is vanochtend ook al mee wezen wandelen, een grote ronde hier helemaal achter de camperplaats langs. We kwamen langs nog een Nederlandse camperplaats Dos Geckos, moet zeggen: zo in het voorbij lopen zag het er keurig uit, nog klein schaliger dan hier bij het kartonnen huis.

Het is wat bewolkt, maar goed genoeg om buiten te zijn, buiten eten kan dus makkelijk en dat doen we dus ook. Na het ontbijt/ brunch, want vroeg zijn we nooit, pakken we de fietsen en gaan we naar Aspe. Ff langs de Aldi ff langs de toeristen info, ff koffie bij de markt, en steeds zijn we lekker buiten.

Bij thuiskomst op de camperplaats heb ik ons André gebeld, eens informeren hoe het met hem gaat, en vertellen hoe het met ons gaat. Hij mist zijn buurtjes wel, toch wat stiller rond het huis, en hij heeft zo zijn momentjes, maar het gaat goed, daar ben ik blij mee. Hier in Spanje doen wij ons best om het Peter naar de zin te maken, maar het is denk ik geen camping man. Mia wel, die vindt het fantastisch.

Morgen reizen we door, gaan we op bezoek bij Beppie van den Broek, aangetrouwd nichtje met toevallig dezelfde achternaam. Zij heeft hier 40 km verderop een huis gekocht, in Benijófar daar blijven we een nacht, moeten nog kijken hoe dat we dat doen, misschien een camping in de buurt, we weten in elk geval al dat er parkeerplaatsen zijn, we kunnen eventueel ook bij hen slapen, we gaan het zien. Slaap natuurlijk het liefst in mijn eigen huisje.

Sabine

Fijn dat jullie allemaal weer op de rit zijn!

Piet

Voltallig vakantiegezelschap en route met lekker weer, geniet ze ?

Jan Visser

Een goed bericht deze keer gelukkig

Marc en Alice

Fijn dat het met iedereen weer wat beter gaat!

Els

Haha, jullie zijn bij het kartonnen huis. Daar hebben we beeld bij. Leuk! Doe hen de groeten!! En jullie lekker genieten en blijf gezond?

Greet Theo Bos

Zo fijn te lezen dat het gezellig is! En de gezondheid de goeie kant op gaat. Nog j heel veel plezierige dagen allemaal