Op naar Beppie

Op naar Beppie!


We hebben onze tijd volgemaakt bij het kartonnen huis, iets over 11.30 uur zijn we pas vertrokken, en we moesten om 12 uur weg zijn, mooi op tijd dus.


Lineke had vergeten de wekker te zetten dus pas om 9 uur wakker, half uur later dan gewend, ai, dat wordt improviseren dacht ik, met de hondjes lopen, ontbijten, alles nog opruimen, als dat maar lukt, nou tijd zat dus: zelfs tijd over.


Beppie had mijn ooit eens een pin gestuurd van de locatie, ergens in december, en daar onder stond hun adres, dus die pin hebben we vandaag als navigatie gebruikt, en dat liep fantastisch. Binnen een uur stonden we voor de deur, dachten we. We stonden in een nieuw bouwwijk in Benijófar voor een huis waar op stond for sale, net zo snel als ik het nú type kwam er een Nederlandse vrouw naar buiten, die dacht natuurlijk kopers, maar wij zochten Beppie! O, zei ze, Beppie en Wouter, ja die, o maar volgens mij wonen die helemaal niet hier in de straat, onze buren zijn wel vrienden van hen, we hebben ze gisteren nog gezien, maar waar ze wonen?? Nou, zei ik, ik app wel ff. Och, zegt Beppie, heb ik jullie daar naar toe gestuurd, hoe kan dat nou, daar woont mijn vriendin. Ik stuur een nieuwe pin, 9 km verderop, ander dorpje, Algorfa, wij weer op pad, en deze keer komt het goed.


We hebben een kei gezellige middag onder hun veranda, Trics helemaal geobsedeerd door Guus de papegaai, ze heeft heel de middag naar hem zitten staren.


Het huis, authentiek Spaans huis, veel kamertjes maar duidelijk gericht op buiten leven. Gezamenlijk zwembad ziet er allemaal keurig uit. Ze hebben in Benijófar een oude stads woning gekocht, opknappen maar wel heel leuk, althans de tekeningen zien er veel belovend uit, goede reden om volgend jaar nog eens te komen kijken. Er wonen hier veel Nederlanders: we zitten nu in een Nederlands restaurant, soort oud Hollands chauffeurs café, maar wel heel gezellig. Ons campertje staat hier iets verderop langs de weg, Peter en Mia zijn met Wouter en Beppie mee gereden. We slapen vannacht bij hen voor de deur, gewoon op de straat.

Reacties

Reacties

Piet

Leuk verhaal veel plezier

Marc en Alice

Avontuurlijk camperen?

Greet Theo Bos

Lekker avontuurlijk! Héérlijk! Word al een klein beetje jaloers op jullie. Wij moeten nog een maandje wachten. Het weer werkt hier ook niet mee. Regen... stuur een beetje zon deze kant op?

Beppie

?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!