Geen water in het meer!

Geen water in het meer!

De dag begon een beetje bewolkt, maar al snel won de zon het van de wolken en was het weer prachtig weer. In de schaduw misschien nog een beetje fris in de ochtend, maar vanmiddag zochten we de schaduw op.

Onze fietstocht van vandaag ging naar Laguna del Honda een meer hier 17 km vandaan en 14 km lang ging de weg die Google bedacht had prima, maar toen was de weg afgesloten en wist Google het niet op te lossen. We waren aan de rand van het natuurgebied waar in het meer zich bevindt, maar wij hebben niet veel water gezien. Wel riet en leegstaande waterbeddingen. De route was leuk, helemaal door de landerijen, veel fincas met groente bouw, vooral artisjok. Artisjok moet wel iets heel speciaals zijn hier, staan de velden er vol mee. Uiteindelijk zijn we in het dorp Catral uitgekomen waar we tegenover de kerk koffie hebben gedronken. Vandaar zijn we verder gefietst naar Almoradi waar we uitgebreid hebben geluncht, zo dat we vanavond niet meer hoeven te koken. Het wordt een tapas avond bij zonsondergang.

De fietsen van Peter en Mia staan weer opgeborgen in de camper klaar voor vertrek richting huis. Ze hebben 7 dagen om terug te rijden: kan natuurlijk ook iets sneller, ligt veelal aan het weer. Beetje spannend vinden ze het wel, maar volgens mij gaat dit helemaal goed komen. Peter is een prima chauffeur en Mia regelt de navigatie. En er zijn vele wegen die naar Rome leiden, zullen er ook best een aantal naar Wijchen gaan.

Peter weet inmiddels hoe de camper werkt en anders belt hij maar ff dan vertellen we het op afstand.

Wij sluiten de dag af in de camper bij Peter en Mia met koffie zonder taart.

Marc en Alice

Een hele goeie terugreis gewenst!??

Greet Theo Bos

Peter en Mia en hele gezellige fijne en rustige thuisreis. Lineke en Marijke nog vele veilige en mooie km
Leuk jullie zo te volgen en Ben benieuwd naar de ervaring van Peter en Mia
Mms komt er wel een camper. Kunnen wij ook een keer samen gaan.

Jet

Vandaag het laatste ontbijtje met z'n viertjes! Marijke en Lieneke nog een fijne vakantie en nu verder op pad. Peter en Mia een hele goede terugreis! Succes!
P.S. Marijke ik blijf jullie belevenissen volgen hoor!! Leuk om te lezen....

Piet

Peter en Mia goede en veilige terugreis toegewenst. Marijke en Lineke nog veel plezier.