14 km enkele reis!!

14 km enkele reis

We hebben een hele reis gemaakt, 14 hele kilometers, zou er bijna moe van worden. Tot woensdag staan we weer bij Pool Villa, het pareltje in wording, deze keer niet alleen er stonden al 2 camperbusjes en een camper achter en naast het huis van Ramon Kluwen, de Nederlandse eigenaar van dit optrekje in Daya Nueva. Het gezelschap wat er al is, is volgens mij allemaal familie, in elk geval de 2 busjes die naast elkaar staan. De camper weet ik nog niet zeker. Gezellige mensen die morgen weer vertrekken, dus wellicht staan we hier een dag helemaal alleen, en dat is ook wel eens lekker.

Boodschappen hebben we onderweg hier naar toe gedaan, we hoeven dus nergens voor weg, en het mooie weer heeft ons ook heerlijk in de zon laten zitten met een boek. Nul activiteit vandaag, dan inpakken en uitpakken. Er staat weer een harde wind, maar de zon is sterk genoeg, de wind is bijna aangenaam verfrissend tot een uur of vijf, dan koelt de wind ons weer een beetje af en is een trui of vest weer welkom.

De komende 10 dagen is het hier in de regio Alicante prachtig zomer weer: temperatuur variërend van 19 tot zelfs 27 graden. Wij blijven dus lekker in deze buurt, gaan woensdag weer terug naar Todo Cambia en daar genieten van alle vrijheid en luxe die ze te bieden hebben.

De vorige keer, 3 weken geleden toen wij hier waren dachten wij dat er geen warm water was, er kwam alleen koud water uit de kraan, maar de Nederlanders die er nu zijn hebben meer geduld , het duurt even maar als je lang genoeg wacht komt er warm water, moet waarschijnlijk helemaal van de andere kant van het huis komen, en dan is het een heerlijke douche. En wij maar klungelen met onze Isabella buiten douche:…..Pompje in een emmer warm water en dan snel douchen met 10 liter. Och ja, dat heeft ook zijn charme.

De zon staat nog mooi hoog, de lucht is prachtig blauw met van die mooie sluiers er hier en daar in, zo’n dagje niks , bijna niks, is best een keer lekker, zelfs voor mij. Het is bijna 18 uur, we zitten gewoon lekker op de mat bij ons eigen busje. We laten de andere gasten maar lekker onder de veranda van het huis en de overkapping bij het zwembad zitten, daar zaten wij met Peter en Mia, maar met z’n tweeën zitten we hier bij de hondjes bij ons eigen huisje. Dadelijk lekker buiten eten, het is mooi weer voor bakken op de plaat.

Piet

geniet ze ??