Terug naar Todo Campia!

Terug naar Todo Cambia

Vandaag kunnen we weer terecht bij de mini camperplaats bij die prachtige villa in Los Montesinos, hoort bij Rojales.

We staan nu op de laatste plek tegen de witte muur waar we ‘s avonds heerlijk kunnen genieten van de avondzon, en recht tegenover het zwembad. We blijven hier een hele week genieten van het mooie weer wat ze voorspeld hebben. Tussen de 25 en 30 graden.

Eerst op ons gemak ontbijten op de veranda met de andere Brabanders, iedereen die nu bij pool villa staat vertrekt vandaag, de markt koopman uit Schijndel is het eerst weg. Wij vertrekken om 11 uur omdat we nog naar de Markt gaan in La Mata, Hiltrud komt er ook naar toe. Van Hiltrud hebben we een parkeerplaats idee gekregen, achter het tankstation, staat bijna niemand. Nou, deze keer wel, maar we hadden nog net een plekje. Maar wel een plekje in de zon, dus de hondjes moeten mee naar de Markt. Vinden ze niks aan. Ruiken van alles en mogen alleen aan de korte lijn pal naast ons lopen. Ik hoor ze dan denken: wat een gedoe, vind er niks aan. Trics laat dat ook altijd merken door overdreven zielig te kijken. Tong uit de bek alsof ze bijna flauwvalt, die zit dus zo op de arm en wordt rond gedragen. Bea vindt dat oneerlijk, dus die begint zachtjes te huilen, zo’n piepje en kreuntje van: en ik dan. Lang verhaal kort, we hebben afscheid genomen van Hiltrud en zijn lekker met de hondjes naar de bus en snel naar Todo Cambia vertrokken, naar Hiltrud fietsen nog wel deze week. Gelukkig was Hiltrud niet alleen: ze was met 2 vriendinnen.

We wisten de code van de poort dus konden we zo naar binnen bij Todo Cambia, geen Rik, geen Lien, en nog een vrij plekje, dat is dan onze plek. Het busje wordt weer keurig langs de vlonder gereden, Lineke coacht, dus komt altijd goed. Prima plekje langs de muur, met s’avonds het langste zon, morgen vroeg zal het anders zijn, maar dat gaan we zien.

Nadat we alles weer gezellig hebben opgesteld, zelfs de lampjes opgehangen, hebben we heerlijk op de vlonder in de zon geluncht. Lineke had de was al weer draaien, toch handig al die plaatsen met wasmachine, we hebben weer veel te veel kleren mee, de schone was ligt weer boven op, dus elke week hetzelfde aan, alles onder in het mandje komt niet aan de beurt, kunnen gerust de helft thuis laten van wat er nu mee is.

De was is klaar, dus wij kunnen rustig even fietsen, wil nog een grote kan water halen, hier is het kraan water zelfs naar extra zuivering niet lekker. Paar kleine bootschappen en even een rondje fietsen. We blijven hier nu een volle week, en elke dag ga ik hier de omgeving verkennen, elke dag naar een ander dorpje of stadje er zijn er genoeg om te gaan bezoeken.

We zitten inmiddels niet meer op de vlonder, we schuiven met de zon mee langs de muur, en om 18.45 uur valt er weinig meer te schuiven. Gelukkig zijn we klaar met eten. Terug naar de vlonder achter de bus: het is zonder zon nog net lekker genoeg om met de trui aan koffie te drinken. De lichtjes zijn al aan, lekker cosy.

Piet

Gezellig rustig aan ??

Brigitte

Laat het warme weer maar komen .
Heerlijke plek zo te zien.